De leukste kraamcadeaus!
Gratis verzendkosten vanaf €70​
Uniek en persoonlijk

De leukste kraamcadeaus!

Gratis verzendkosten vanaf €70

Uniek en persoonlijk

Verzendtijd & verzenden

Let op: tijdelijk iets langere levertijd 🚛

In verband met onze deelname aan de We Are Pregnant beurs zijn onze verzendtijden in week 38, 39 en 40 iets langer dan je van ons gewend bent. Bestellingen die in deze periode worden geplaatst, worden binnen 7-9 werkdagen verstuurd (in plaats van de gebruikelijke 5-7 werkdagen).

We doen natuurlijk ons uiterste best om alle pakketjes zo snel mogelijk weer op tijd te laten vertrekken en de achterstand in te halen. 

Bedankt voor je begrip en je geduld! 💌

– – – – – – – – – – – – – – – – – – –  – 

📦 Voor de Sint Surprisebox geldt een aparte verzendtijd! Meer informatie hierover vind je bij het product zelf.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – –  – 

REGULIERE VERZENDTIJD

⤷ Bedrukte producten: Je bestelling wordt binnen 7 – 9 werkdagen door ons verzonden via PostNL.

⤷ Geborduurde producten (badstof / Happy Horse): Je bestelling wordt binnen 7 – 9 werkdagen door ons verzonden via PostNL.

⤷ Spoed verzending (+ €7,95): Je bestelling wordt binnen 1 – 2 werkdagen door ons verzonden via PostNL.

Onze werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. De zaterdag en zondag tellen dus niet mee in werkdagen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je van ons een mailtje ter bevestiging. 

⤷ De bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. Indien er een andere verzendtijd geldt, zal dit vermeld worden in de omschrijving bij het product.

⤷ Wij werken bewust met een verzendtijd en niet met een levertijd. Hoe graag we het zouden willen, hebben we helaas geen invloed op PostNL en de exacte bezorgdatum. 

⤷ De zendingen worden door PostNL bij ons opgehaald als bulkzending. Dit betekent dat ze niet zoals bij het inleveren bij een pakketpunt of postkantoor de 1e scan krijgen, maar pas in het sorteercentrum op het moment dat ze worden gesorteerd en verwerkt. Dit kan tot wel 72 uur duren nadat je dit mailtje hebt ontvangen.

CADEAUVERPAKKING 

⤷ Je kan bij de meeste producten ervoor kiezen of je het artikel in cadeauverpakking wilt ontvangen of niet. 

Persoonlijke boodschap toevoegen? Geen probleem! Dit kan je gemakkelijk doen door een berichtje achter te laten in het vakje BESTELNOTITIES, die je tegen komt tijdens het afronden van je bestelling.

Meest gestelde vragen:

Waarom is mijn (brievenbus)pakketje zo lang onderweg?

Qua bezorging zijn we afhankelijk van de snelheid van PostNL. In drukke periodes kan de bezorging van PostNL langer duren. Post wordt verwerkt in verschillende distributiecentrums, waardoor het ene pakketje soms sneller wordt bezorgd dan de ander.

Ik heb geen track & trace ontvangen – wat nu?

Soms belanden de mailtjes met track & trace in de spam of zit er een tikfout in het opgegeven mailadres. Niks ontvangen? Mail ons dan even, dan sturen we je de track & trace op.

Mijn bestelling staat al een lange periode in de PostNL app – hoe kan dat? 

Het kan voorkomen dat de Track & Trace code al vroeg zichtbaar is in je PostNL app. Maar je bestelling is pas daadwerkelijk verzonden als je van ons een mailtje hebt ontvangen ter bevestiging. 

Heb je een mailtje ontvangen dat je bestelling verzonden is maar heb je na een week nog steeds niks ontvangen? Dan kan je ons het beste even mailen, zodat wij een onderzoek kunnen starten!